Entry: DIkala aku memendan rasa Wednesday, August 12, 2009



Assalamualaikum..

Ketika ini aku berada di dalam bilik berseorangan.. Adi, Shahril dan Hafiq dah g kelas. So, memandangkan kelas pukul 2 nanti. Ada lah masa nak coret2 kat sini.

Lagi 10 hari dah nak puasa.. Aku pon tak tahu mcm mana nak lalui puasa yang akan mendatang nie.. Banyak perkara dalam kepala ni yg buat aku runsing..

Pagi ni bangun awal.. Hari rabu biasanya PALAPES UDARA akan ada baris pagi. Seawal 5.30 aku bangun. Gosok baju sampai pukul 6. 15 baru g mandi. Dah siap dalam pukul 6.30.. Hpku berbunyi dan aku tgk ada msg "Xde baris pg ni.. Gtaw yg laen" dari Midie. Member budak Fiqh aku.. Huhu. Sambung tidur.

Breakfast dan kembali ke Laptop nie.

Kepala runsing jer 2 3 hari nie. Tak tahu kenapa.. Mungkin aku ada buat silap kot? Mungkin ada org tgk membenci diriku? Entah la..

Kepala runsing sebab banyak assignment belum siap? Ya, banyak assignemnt belum siap.. Nak buat asyik tak betul jer. . Asyik membaca sampai buku yg tgk aku.. Ahahah. apa nak jadi lah kan.. Dah nama pelajar U pon masih malas lagi.
Kalau keje lagi penat.

Orang kata sewaktu belajar la tempoh paling menarik dalam hidup.. Kenapa erk? ada org ckp kat aku.. Waktu jadi student ni lah waktu kita belajar membuat kesilapan.. buat silap waktu belajar labih baik dari buat silap masa kerja nanti. Waktu belajar ni jugalah kita belajar ilmu bukan akademik yang lain.. Belajar main rugby ker, belajar silat ker, belajar ilmu tentera ker, belajar motivasi orang ker.. Terpulang pada diri masing2.. Pada aku, dlm usia nak mencecah 25 nie.. Waktu ni lah aku kejar semuanya... Aku pernah bekerja dan tahu peritnya sebuah pekerjaan.. Amat penat.. Gaji ciput jer.. Nak bagi lebih pon aku ni kan kelulusan apa jer dulu..

Jap lg kelas Calculus 1. Kelas yg sepatah haram aku tak paham.. Tapi layan jer..
Wasalam..
P/S: Aku nyer blog mmg selalu cerita rojak....

   1 comments

cv editing service
July 8, 2016   09:34 PM PDT
 
Sometimes it is so interesting to read the fly of others' thoughts. I want to make some posts too. Cause everything is forgotten, but it's so interesting to read what you thought about several years ago.

Leave a Comment:

Name


Homepage (optional)


Comments