Entry: Annual Kem Wataniah sem 2 2009 Monday, March 23, 2009



Aku mengharapkan kem wataniah ni mcm camping..
Dpt suka2 sambil main dgn unggun api..
Tapi jangkaan aku meleset.
Ptg jumaat tue dah kena maki pasal baju budak kelas aku tak seperti yang disuruh. oleh Kopral Sozana.
Apa nak buat. Aku boleh concludekan isu ini kerana arahan diberikan pada pagi jumaat menyuruh pakai baju hitam pulak.. Padahal pada rabu pagi Kopral dah suruh pakai baju merah.
Free2 je kena maki..
Bukan salah aku kan?
Ptg tue dah penat kawad dan lari2.. Malam mungkinkah rehat?
Lepas makan dan magrib serta isyak..
Tazkirah Isyak pon best. Stap Wan memberi input yg baru pada aku..
Askar bukan sekadar askar.
Means kita kena jadi askar yang baik.
Askar yang baik adalah askar yang jaga tatsusila peperangan.
Tak tinggal solat. Jaga akhlak dll.
(Nanti Continue)

   3 comments

Hifzaili
July 7, 2009   12:52 AM PDT
 
apa plak mengarut.. mencari ilmu tue..
malaysia web design
June 30, 2009   04:05 PM PDT
 
vataniah mengarut je
MLJ
March 25, 2009   06:09 PM PDT
 
Tak sia-sia masuk wataniah!

Leave a Comment:

Name


Homepage (optional)


Comments