Salam Pertemuan Buat Semua Seintim Hubungan Seerat Ukhwah Menyemai Kasih Mesra Diantara Kita Moga Mendapat Rahmat Yang Esa







Wednesday, August 12, 2009
DIkala aku memendan rasa

Assalamualaikum..

Ketika ini aku berada di dalam bilik berseorangan.. Adi, Shahril dan Hafiq dah g kelas. So, memandangkan kelas pukul 2 nanti. Ada lah masa nak coret2 kat sini.

Lagi 10 hari dah nak puasa.. Aku pon tak tahu mcm mana nak lalui puasa yang akan mendatang nie.. Banyak perkara dalam kepala ni yg buat aku runsing..

Pagi ni bangun awal.. Hari rabu biasanya PALAPES UDARA akan ada baris pagi. Seawal 5.30 aku bangun. Gosok baju sampai pukul 6. 15 baru g mandi. Dah siap dalam pukul 6.30.. Hpku berbunyi dan aku tgk ada msg "Xde baris pg ni.. Gtaw yg laen" dari Midie. Member budak Fiqh aku.. Huhu. Sambung tidur.

Breakfast dan kembali ke Laptop nie.

Kepala runsing jer 2 3 hari nie. Tak tahu kenapa.. Mungkin aku ada buat silap kot? Mungkin ada org tgk membenci diriku? Entah la..

Kepala runsing sebab banyak assignment belum siap? Ya, banyak assignemnt belum siap.. Nak buat asyik tak betul jer. . Asyik membaca sampai buku yg tgk aku.. Ahahah. apa nak jadi lah kan.. Dah nama pelajar U pon masih malas lagi.
Kalau keje lagi penat.

Orang kata sewaktu belajar la tempoh paling menarik dalam hidup.. Kenapa erk? ada org ckp kat aku.. Waktu jadi student ni lah waktu kita belajar membuat kesilapan.. buat silap waktu belajar labih baik dari buat silap masa kerja nanti. Waktu belajar ni jugalah kita belajar ilmu bukan akademik yang lain.. Belajar main rugby ker, belajar silat ker, belajar ilmu tentera ker, belajar motivasi orang ker.. Terpulang pada diri masing2.. Pada aku, dlm usia nak mencecah 25 nie.. Waktu ni lah aku kejar semuanya... Aku pernah bekerja dan tahu peritnya sebuah pekerjaan.. Amat penat.. Gaji ciput jer.. Nak bagi lebih pon aku ni kan kelulusan apa jer dulu..

Jap lg kelas Calculus 1. Kelas yg sepatah haram aku tak paham.. Tapi layan jer..
Wasalam..
P/S: Aku nyer blog mmg selalu cerita rojak....

Posted at 10:09 am by hifzaili

 

Leave a Comment:

Name


Homepage (optional)


Comments




Previous Entry Home Next Entry
   

<< August 2009 >>
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
 01
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Muhammad Hifzaili
Muhammad Hifzaili
Create Your Badge
Link Cyber Komuniti

VirtualFriends
Friendster
Facebook
Hotmail
Ukhwah.com

Blogger..

Ena
Salman
Dayana
Irfan Khairi
Afdlin Shauki
Hans Isaac
Ako Mustafa
Patrick Teoh

Pengajian Dan Pembelajaran

IIUM
Cosmopoint
Universiti Tenaga Nasional
Penang Free School

Perniagaan
$6.00 Welcome Survey After Free Registration!
Creative Network International
Exabytes - Your Excellent Hosting Partner!

Politik

Pertubuhan Kebangsaan Melayu Bersatu
Parti KeADILan Rakyat Malaysia
Parti Islam Se Malaysia
Parti Tindakan Demokratik
Lim Kit Siang
Parti Sosialis Malaysia

Free JavaScripts provided
by The JavaScript Source


My Websites

Free JavaScripts provided
by The JavaScript Source

Hit Counter
Netflixs

If you want to be updated on this weblog Enter your email here:



rss feed